Ilmastoteot ovat investointeja maineeseen

Toimenpiteet hiilijalanjäljen pienentämiseksi ovat aina arvokkaita jo sinänsä. Ilmastovastuullisuus nousee kuitenkin tutkitusti korkealle myös yrityksen tai yhteisön mainetekijöissä. Ilmastoteoista on hyödyllistä tehdä luonnollinen osa viestintää ja markkinointia.

Kun viestintä tehdään ammattitaidolla ja ilmastovastuullisuudesta on huolehdittu aidosti, voi ilmastoteoista viestiä hyvillä mielin. Vähintäänkin sisäinen viestintä on tärkeää ilmastovastuullisuuden sosiaalisten hyötyjen aktivoimiseksi, mutta hyvällä ulkoisella viestinnällä ja markkinoinnillisella konseptoinnilla voi erottua positiivisesti kuluttajien ja kumppaneiden mielissä.

Helpotamme asiakkaidemme viestintää avustamalla tiedotteiden ja raporttien laadinnassa sekä ympäristövastuullisten tekojen toimivassa markkinoinnissa.

Katso case-esimerkki.