Viestintä

Ympäristöteot ovat investointeja maineeseen

Toimenpiteet hiilijalanjäljen hallitsemiseksi ovat aina arvokkaita jo sinänsä. Ympäristövastuullisuus nousee kuitenkin tutkitusti korkealle myös yrityksen tai yhteisön mainetekijöissä. Ympäristöteoista on hyödyllistä tehdä luonnollinen osa viestintää ja markkinointia.

Kun viestintä tehdään ammattitaidolla ja ympäristövastuullisuudesta on huolehdittu aidosti, voi ympäristöteoista viestiä hyvillä mielin. Vähintäänkin sisäinen viestintä on tärkeää ympäristötekojen sosiaalisten hyötyjen aktivoimiseksi, mutta hyvällä ulkoisella viestinnällä ja markkinoinnillisella konseptoinnilla voi erottua positiivisesti kuluttajien ja kumppaneiden mielissä.

Helpotamme asiakkaidemme viestintää avustamalla tiedotteiden ja raporttien laadinnassa sekä ympäristövastuullisten tekojen toimivassa markkinoinnissa.